Klacht: Super duur. Zelfs na 6jaar klant te zijn

op 28 april 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Me abbonement is afgelopen . Dus ging ik via mijn persoonlijke verlengaanbod kijken wat voor mij de aanbiedingen waren . Ik wil deze x een simonly abbonement . Ik heb nu een 5 gb met onbeperkt bellen en smsse. Dus die vinkte ik nu ook maar weer aan. Kosten 28 eu p.m . Oké prima maar toch eerst even kijken bij een concurent waar ik geen klant ben. Wat ik daar zou betalen. En tot me verbazing zou ik daar 5eu p.m minder betalen. En voor de 28eu p.m zou zelfs 10gb en bellen en smssen krijgen. Ik dacht toch maar even bellen met klantenservice of ze er iets aan kunnen en willen doen. Maar nee want dat zijn hun prijzen. En sommige zijn nu eenmaal gewoon duurder dan anderen. Kreeg ik te horen. Oke prima Dat een Mercedes meer kost dan een opel dat begrijp ik. Maar als precies dezelfde Mercedes. Bij dealer B goedkoper is ga ik wel daar naar toe. Dus mensen prijsvergelijk. Kpn is prijzig . Hallee

Als ze me op zijn minst boden wat de concurrent ook deed

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tillyboii