Klacht: Sublime bronze Bb summer legs geeft af

op 13 juni 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb BB summer legs op mijn benen gesmeerd, erg dun en dit een uur laten drogen. Ik heb niet getranspireerd maar mijn witte broek en witte sokken zijn helemaal vies. Ik vind dit erg teleurstellend. Er staat duidelijk dat de crème na drogen niet meer afgeeft. Ik hoop tevens dat mijn kleding in de was weer schoon wordt. Enkele vriendinnen van mij hadden dezelfde klacht. Ik vind de tube te duur met deze klacht.

Graag jullie reactie.

Ik ben tevreden als jullie mij het geld van de tube terug storten, ik wil de tube terugsturen naar jullie.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 19 juli 2016 om 11:30 geantwoord

- Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door hond Sara