Klacht: Sublime bronze

op 11 juni 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks scrubben en heel zorgvuldig aanbrengen geeft het enorme strepen. Het is echt geen gezicht. Ook bij mijn beide dochters ziet het er erg lelijk uit. Die hebben een jonge egale huid, maar zelfs daar zie je hele duidelijke strepen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg. Ik vind dat ik niet krijg wat het produkt belooft en ik vind 14,99 (Kruidvat) erg veel geld voor iets wat niet goed werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 13 september 2017 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Detta gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Detta dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door D.mellema