Klacht: Stukke Iphone 7 geleverd door Tmobile en ik ben BOOOS!

op 28 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Tmobile,

Ik heb een klacht.

Vorig jaar in november heb ik bij jullie een mooie Iphone 7 gehaald. Nu 7 maanden later begint hij mankementen te vertonen. De homebutton doet het niet meer en de telefoon krijgt somst een volledig wit scherm. Omdat ik in Amsterdam werk ben ik langs de Applestore geweest en zij hebben mijn telefoon bekeken. Hun conclusie was dat er een onderdeel mist uit mijn telefoon, het onderdeel dat de telefoon waterdicht maakt. (Hoeedann?! de telefoon is NIEUW en ik heb hem nergens laten maken want ik heb gewoon een verzekering die aangeboden wordt door Tmobile, ACE)

Hier hebben zij een rapport voor opgemaakt dat opgevraagd zou kunnen worden door iemand die dit maakt (ik weet niet precies hoe dit werkt). Doordat dit onderdeel mist heeft mijn telefoon nu dus waterschade en dat verklaard waarom mijn telefoon mankementen vertoond. Hun advies was: ga hiermee naar je telefoonprofider en kijk maar wat zij voor je kunnen betekenen want bij ons kan je alleen een nieuwe (refurbisched) kopen voor €360.

Vervolgens ben ik gister bij de Tmobile winkel in Alkmaar geweest. Hier heb ik mijn probleem uitgelegd en zij vonden het ook een bizar verhaal dat er gewoon een heel onderdeel mist uit mijn telefoon. Omdat ik mijn telefoon nodig heb voor mijn werk en ik niet in het bezit ben van een reserve toestel kan ik het me niet veroorloven om geen telefoon te hebben voor 2 weken. Hierdoor hebben ze mij doorverwezen naar de zakelijke klantenservice met als reden: deze helpen sneller dan de particuliere klantenservice en misschien kunnen zij jou helpen met een leentoestel.

Vervolgens heb ik het nummer wat ik heb gekregen gebeld vanochtend en kreeg ik Irma aan de telefoon. Irma begreep mijn probleem niet dat ik een defect toestel van jullie heb gekregen. Ik ga er van uit dat het een fabrieksfout is want jullie geven vast geen referbischtelefoons als nieuw uit… Irma bleef maar herhalen dat als ik de telefoon ergens anders laat bekijken (OOK AL IS DIT DE APPLESTORE ZELF!!!!) de garantie op het toestel vervalt. Zij zei dat ik het toestel als nog kon inleveren bij een Tmobile store en dat hij dan opgestuurd kon worden voor reparatie. Maar omdat de reperateur dan zou zien dat het toestel ergens anders bekeken is, het alsnog buiten de garantie zou vallen.

Met andere woorden: Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ik kan nergens met het probleem terecht dat jullie in beginsel een stukke telefoon aan mij geleverd hebben. Plus dat Irma buitengewoon onvriendelijk en antiklantgericht het gesprek met mij heeft gevoerd. Ik ben zeer ONTEVREDEN en ik wil een oplossing!!

Tessa Glorie

Ik wil graag een vervangende Iphone 7 zonder mankementen. Dit omdat het toestel waterschade heeft en dit niet te repareren valt. Ik wil dat dit op een klantvriendelijke en klantgerichte manier wordt opgelost. Ik wil dat dit binnen nu en een maand geregeld wordt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TGlorie