Klacht: stukjes latex in dagverse melk

Miranda op 29 oktober 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Enkele weken geleden dagverse melk gekocht bij Jumbo. Nadat mijn zoon het laatste beetje melk de can aan zijn mond gezet om het op te drinken en spuugt het direct uit. Er blijkt een vingertop van een latex handschoentje in te zitten. De rest schudden we weg en er vallen nog 2 vinger topjes uit de fles. Jumbo gebeld en dit doorgegeven. Fles afgegeven als bewijs voor door te sturen naar desbetreffende afdeling. Daarna niets meer van vernomen. Klacht naar Jumbo online gestuurd, waarna ongeveer een week een reactie komt met de vraag als ik de code kan doorsturen. Die ligt dus in Weert bij de Jumbo. Ik had dit ook aangegeven. Ik begrijp gewoon niet dat er zo goed als geen alarmbellen daar gaan rinkelen. Hoe kan er in godsnaam 3 stukken latex in de melk zitten???? Er wordt gewoon niet gereageerd. Niet in de winkel en amper vanuit de online klachtenlijn.

Dat ik weet hoe is is kunnen gebeuren en als in die hele productielijn niet nog meer latex heeft gezeten. Ik kan die laksheid en desinteresse gewoon niet begrijpen. Het is toch behoorlijk ernstig als zoiets gebeurt, zeker voor zo een grote supermarkt.
Het komt over als dit gewoon normaal is.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda