Klacht: Stukje doorzichtig hard plastic in AH-maaltijdsalade Gegrilde kip Pasta

op 18 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vorige week vrijdag de 13e mei NB, trof mijn dochter van 16 in het bakje AH-maaltijdsalade Gegrilde kip Pasta, een scherp stukje hard doorzichtig plastic aan bij het leegeten ervan. Het prikte venijnig in haar tong. Gelukkig heeft zij het stukje plastic uitgespuugd en niet doorgeslikt want het is superscherp!
Ik heb de salade natuurlijk weggegooid, maar het onbeschadigde doorzichtige bakje, het cellofaan met de datum 17/05/2016 nr.L31422132 en het kartonnen wikkeltje heb ik bewaard. Ook het stukje plastic heb ik nog bewaard, als bewijsstuk. Gekocht bij de vestiging in Puttershoek.

Heel graag zou ik willen, dat herhaling hiervan voorkomen wordt. M.i. moet er heel goed gecontroleerd worden gedurende het productie-proces.

Ik zou het leuk vinden voor mijn dochter Charlotte wanneer zij wat lekkere vervangende producten krijgt van AH. Haar tong was zo pijnlijk dat zij een paar dagen niet heeft kunnen eten. Nu gaat dat wel weer, maar zij is wel erg geschrokken!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ossestal