Klacht: stuken telefoon retour voor een andere telefoon moet ik verzend kosten betalen

terzosolo op 26 april 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

ik heb bij bol.com een telefoon bestelt bij T en T Telecom B.V
bestelnummer 1101689598.
de telefoon is stuk hij valt uit als je belt en de batterij wordt warm.
nu heb ik het retour gestuurd. maar het bedrijf heeft het niet geacepteerd om dat de sim kaart er niet bij waar 30 euro op stond

Dat is ook niet hele maal waar want je moet het opwaarderen en dan krijg je er 5 euro per opwaardering er bij en dat moet je in totaal 6 keer dan dan heb je pas 30 euro. (dat is niet erg)

Maar om dat ik daar tegen in ging gaan ze het niet terug nemen

Ik heb gevraagd om een andere telefoon
maar nu willen ze wel een telefoon op sturen maar ik moet de verzend kosten betalen.

IK VRAAG MIJ AF IK MOET DUS BETALEN DE VERZENDKOSTEN VOOR VERVANG VAN EEN STUKKE TELEFOON?

DUS IK HEB 2 KEUZES. BETALEN VOOR EEN TELEFOON DIE IK NIET HEB (19,99) OF EEN ANDERE TELEFOON WAAR VAN IK DE VERZENDKOSTEN MOET BETALEN EN DE 19,99 EURO DAT IS HEEL RAAR.

DUS T EN T TELECOM B.V HEEFT DUS EEN BETALING WAAR VAN DE TELEFOON BIJ HUN RETOUR IS

EN VOOR DE STUKKE STELFOON VER VANGEN DAAR MOET IK DE VERZEND KOSTEN BETALEN ?

de stuke telefoon innemen of een andere telefoon op sturen zonder verzend kosten in rekening brengen bij de klant.

en het heeft niks te maken met de simkaart

iK HEB DE KAART GE ACTIEVEERD TOEN KWAM ER 2,50 OP. NU MOET IK NOG 6 X OPWAARDEREN DAN KRIJG IK 5 EURO EXSTA OP dan is het pas 30 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door terzosolo