Klacht: Studievertraging door handelen LOI

op 25 april 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Twee maanden geleden heb ik examen gedaan bij de Associatie voor het vak Basiskennis Calculatie. Dit is het laatste examen dat ik dien te halen voor de afronding van de Mbo opleiding Administrateur.
Op dezelfde dag als het examen heb ik te horen gekregen dat ik geslaagd was. Bij de uitslag stond vermeld dat het acht weken kon duren voor ik het certificaat kreeg thuisgestuurd.
Daarom heb ik contact opgenomen met Associatie, zodat zij een bericht konden opstellen dat ik aan LOI zou kunnen laten zien, met als inhoud het resultaat van het examen. Dit om het proces te versnellen.
Tegelijkertijd heb ik LOI gemaild en gebeld dat ik met het bericht van Associatie graag zou zien dat mijn voldoende werd bijgeschreven op mijn cijferlijst zodat ik mijn praktijkexamen kon aanvragen.
Tot op heden heb ik geen mail terug ontvangen. Ja een excuses mail omdat ze nog niet gereageerd hadden.
Nu ben ik een aantal weken verder, mijn certificaat heb ik binnen en deze heb ik daarom maar netjes gemaild naar de LOI…..met als reactie dat ik weer twee weken op een antwoord moet wachten.
Vandaag heb ik de LOI gebeld, de medewerker zou het gaan uitzoeken, zij zou mij vandaag nog daarover terugbellen…..maar ik heb ik niets meer vernomen. Tot 3 keer toe, slechte service.
29 april is mijn laatste stagedag, ik mag tot op heden geen praktijkexamen aanvragen omdat LOI zo traag is met én mailtjes beantwoorden én cijferlijsten aanvullen.
Ik vind het slordig dat zo’n grote organisatie zo met hun klanten omgaat.

Ik zou graag zien dat mijn resultaat van mijn examen nog voor 29 april wordt verwerkt in mijn cijferlijst. Zodat ik mijn praktijkexamen kan aanvragen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Janneke, Allereerst onze welgemeende excuses dat we je niet eerder op de hoogte hebben gebracht van de procedure die wordt gevolgd in dit geval. Helaas kunnen wij zonder officieel diploma en cijferlijst de uitslag niet beoordelen en verwerken. Hiervan hadden we je op de hoogte moeten brengen. Nu we je diploma en cijferlijst hebben ontvangen moet deze worden beoordeeld door onze vrijstellingscommissie. Na goedkeuring wordt deze door onze afdeling kwaliteit en uitslag verwerkt. Ik heb zojuist onze vrijstellingscommissie een verzoek gestuurd om je e-mail met spoed in behandeling te nemen. Ik hou het persoonlijk voor je in de gaten. We doen ons uiterste best om de uitslag zo spoedig mogelijk voor je te verwerken. Zodra er meer bekend is laat ik het je direct weten. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 03 mei 2016 om 10:00 geantwoord

Beste Janneke,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het lange wachten op de verwerking van de behaalde module Basiskennis calculatie. Het vrijstellingsverzoek is verwerkt en ook hebben wij het resultaat verwerkt.

Ik hoop hiermee de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zal deze afsluiten op deze pagina.

Patricia
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Janneked