Klacht: Studiestof Belastingconsulent komt niet overeen met examenvragen

op 15 februari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De studiestof komt niet overeen met examenvragen. Het betreft de studie Belastingconsulent. Meerdere examens komen niet overeen met wat de LOI aan studiestof aanbiedt. 1 examen heb ik hierdoor 4 keer moeten doen. Dit was het examen Winst en Dga.

Ik eis een gedeelte van de examengelden terug, omdat ik hierdoor vaker examen heb moeten doen en dit jaar weer lidmaatschap geld heb moeten betalen, wat anders niet nodig was.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LOI

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

10 maanden geleden - Beste Gisela, Hartelijk dank voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat je je examens niet hebt behaald. Je geeft aan dat de lesstof niet aansluit bij de examens. Ik wil hier graag nader onderzoek naar doen. Ik kan echter op basis van de gegevens die je hier hebt aangeleverd geen actieve inschrijving vinden bij ons. Heb je wellicht je cursistennummer voor mij zodat ik de gegevens nader kan controleren? Ik verneem het graag. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thirza LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Beuli007

10 maanden geleden - Cursistennummer 116338164, studierooster H3372

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 19 februari 2018 om 16:13 geantwoord

Goedemiddag Gisela,

Volgens onze administratie is jouw serviceduur per 21-7-2017 verlopen. Na deze datum heb je geen toegang meer tot onze faciliteiten en docentenbegeleiding. In augustus heeft er een actualisatie van het lesmateriaal plaatsgevonden, zodat deze aansluit op het huidige examen.

Om deze reden bestaat er een mogelijkheid dat het door jou ontvangen lesmateriaal niet goed aansluit op het huidige examen, daar dit verouderd is.

Wanneer je het nieuwe lesmateriaal wenst te ontvangen, zal je je opnieuw moeten inschrijven voor de cursus. Daar je de cursus al een keer gevolgd hebt, kan ik je een aantrekkelijke korting aanbieden. Wanneer je je voor 21-7-2018 inschrijft, ontvang je een korting van 40% op het lesgeld. Wanneer je gebruik wenst te maken van deze regeling, kan je telefonisch contact opnemen met onze afdeling studievoorlichting. Zij zijn van maandag t/m donderdag van 9:00 tot 20:00 en vrijdag van 9:00 tot 18:00 bereikbaar.

Alain, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Beuli007