Klacht: Studers digitaal leermatriaal werkt niet

op 19 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het studie matriaal dis mijn zoon heeft gekocht bij studers is nog steeds niet beschikbaar si dx ik het gekocht heb in al voor de zomervakantie. Mijn zoon raakt achter op school en moet alles in halen ik moest wel gelijk betalen maar heb dus nog steeds geen studie matriaal. Ook omdat studers niks van zich laat horen moet ik iedere keer zelf bellen eerst werd er iedere dag belooft deze week of dit weekend word het opgelost nu hang ik iedere keer naar 20 tot 30 min op vanwege de kosten die blijven oplopen. Ik vind dit er niet normaal ik heb wel betaalt voor jaar licencies maar kan het geen jaar gebruiken. Ik vind dat studers een schade vergoeding moet betalen voor de geleden schade. Maar bij studers kan een excus of contact er niet vanaf.

Gewenste Oplossing:

Als het studie matriaal het eindelijk doet. En er een vergoeding word gegeven voor de telefoon kosten en de ander halve maand dat mijn zoon zijn studie matriaal niet heeft kunnen gebruiken. En omdat hij 1,5 maand achter loopt opschool. Dit is echt niet normaal. En excus kan er niet af en er is niks vermelt bij aankoop had dat wel het geval geweest had ik het ergens anders kunnen aanschraffen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 september 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kranenburg,

U heeft uw bestelling geplaatst bij Studers, de MBO afdeling van The Learning Network. VanDijk kan u als leverancier voor het Voortgezet Onderwijs helaas niet helpen met uw vraag. We willen u adviseren uw vraag voor te leggen bij Studers via www.studers.nl of telefonisch op 088 20 30 330.

Vriendelijke groet,
^Annemiek
Afdeling Klantenservice VanDijk

Heeft op 19 september 2017 om 16:29 geantwoord

Nee deze klanteservice is niet te bereiken. En kost veel geld

Bericht van Van Dijk Educatie

4 maanden geleden - Wij vinden het vervelend dat Studers telefonisch niet te bereiken is, maar helaas kunnen wij u niet helpen. U kunt het beste uw klacht indienen bij Studers. Wij zijn voor Voortgezet Onderwijs vanuit de naam VanDijk. Vriendelijke groet, Annemiek Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door p.a