Klacht: Studeren op eigen tempo???

op 28 september 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik volg de opleiding bedrijfsadministrateur. Ik heb gekozen voor een thuisstudie omdat ik deze op mijn eigen tempo kon doen. Ik heb me aangemeld voor de examen MK0047C en MK0048C. Een voorwaarde om aan de examens te mogen deelnemen is dat ik op het helft van mijn opleiding moet zijn. Ik heb veder dan de helft van de opleiding en dan nog mag ik de examen niet doen. Waarom mag ik niet de examens doen? In jullie voorwaarde staat duidelijk dat ik de opleiding op mijn eigen tempo mag doen. Dus hoezo mag ik pas januari voor de examen aanmelden?Ik wil mijn opleiding z.s.m afronden en jullie hadden toegezegd dat ik mijn opleiding zo snel of zo langzaam mag doen als ik wil. Overging heb al een bevestiging van de twee examens ontvangen en op 21 september hebben jullie een brief gestuurd waarin staat dat de examens op mijn verzoek zijn geannuleerd. Ik heb nooit deze examens geannuleerd dus als ik me niet vergist ik dit valsheid in geschrifte. Ik verwacht van jullie dat jullie dit recht zet. En mij gewoon mijn examens laat doen. En jullie niet zonder een gegronde reden mijn examen annuleren. mijn klantnummer is 82119554

Ik mijn examens doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Justine, Gisteravond hebben wij elkaar hierover gesproken. Ik heb direct een verzoek gestuurd naar ons examenbureau om een antwoord op je vraag. Ik hou het voor je in de gaten en als ik meer weet laat ik het direct weten. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 05 oktober 2016 om 17:28 geantwoord

Beste Paulina,

We hebben je verzoek overlegd binnen onze examencommissie, maar zijn helaas tot de conclusie gekomen dat de regel wettelijk is vastgelegd en wij hier geen uitzondering op mogen maken.

De regel is dat je qua tijd op de helft van de opleiding moet zijn om deze examens te mogen maken.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Patricia
Namens LOI Webcare

Heeft op 05 oktober 2016 om 20:28 geantwoord

Dit klacht is helemaal niet opgelost!!!! Voordat ik met dit opleiding begon heeft de klantenservice medewerker mij gezegd dat ik mijn opleiding sneller kon doen. En jullie hebben mijn examen schriftelijk goed gekeurd. En daarna onder verkeerde voorschriften geannuleerd. Ik wil mijn examen doen of wil ik een financiële compensatie omdat ik mijn salaris misloopt omdat ik niet eerder mijn diploma heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Just1987