Mijn Klacht:
Patricia, waag niet deze klacht als opgelost aan te merken terwijl het niet helemaal opgelost is. Ik wens een oplossing. En geen excuses.
Voordat ik met dit omleiding begon werd mij door de klantenservice verteld dat ik mijn opleiding sneller mocht doen. Dat is een voorwaarden van jullie. En jullie hebben mijn examen schriftelijk goed gekeurd. En daarna onder verkeerde voorschriften geannuleerd. Ik wil mijn examen doen of wil ik een financiële compensatie omdat ik mijn salaris misloopt omdat ik niet eerder mijn diploma heb.
Ik volg de opleiding bedrijfsadministrateur. Ik heb gekozen voor een thuisstudie omdat ik deze op mijn eigen tempo kon doen. Ik heb me aangemeld voor de examen MK0047C en MK0048C. Een voorwaarde om aan de examens te mogen deelnemen is dat ik op het helft van mijn opleiding moet zijn. Ik heb veder dan de helft van de opleiding en dan nog mag ik de examen niet doen. Waarom mag ik niet de examens doen? In jullie voorwaarde staat duidelijk dat ik de opleiding op mijn eigen tempo mag doen. Dus hoezo mag ik pas januari voor de examen aanmelden?Ik wil mijn opleiding z.s.m afronden en jullie hadden toegezegd dat ik mijn opleiding zo snel of zo langzaam mag doen als ik wil. Overging heb al een bevestiging van de twee examens ontvangen en op 21 september hebben jullie een brief gestuurd waarin staat dat de examens op mijn verzoek zijn geannuleerd. Ik heb nooit deze examens geannuleerd dus als ik me niet vergist ik dit valsheid in geschrifte. Ik verwacht van jullie dat jullie dit recht zet. En mij gewoon mijn examens laat doen. En jullie niet zonder een gegronde reden mijn examen annuleren. mijn klantnummer is 82119554
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn examen doen of wil ik een financiële compensatie omdat ik mijn salaris misloopt omdat ik niet eerder mijn diploma heb.
