Klacht: Studeren op eigen tempo???

op 05 oktober 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Patricia, waag niet deze klacht als opgelost aan te merken terwijl het niet helemaal opgelost is. Ik wens een oplossing. En geen excuses.

Voordat ik met dit omleiding begon werd mij door de klantenservice verteld dat ik mijn opleiding sneller mocht doen. Dat is een voorwaarden van jullie. En jullie hebben mijn examen schriftelijk goed gekeurd. En daarna onder verkeerde voorschriften geannuleerd. Ik wil mijn examen doen of wil ik een financiële compensatie omdat ik mijn salaris misloopt omdat ik niet eerder mijn diploma heb.

Ik volg de opleiding bedrijfsadministrateur. Ik heb gekozen voor een thuisstudie omdat ik deze op mijn eigen tempo kon doen. Ik heb me aangemeld voor de examen MK0047C en MK0048C. Een voorwaarde om aan de examens te mogen deelnemen is dat ik op het helft van mijn opleiding moet zijn. Ik heb veder dan de helft van de opleiding en dan nog mag ik de examen niet doen. Waarom mag ik niet de examens doen? In jullie voorwaarde staat duidelijk dat ik de opleiding op mijn eigen tempo mag doen. Dus hoezo mag ik pas januari voor de examen aanmelden?Ik wil mijn opleiding z.s.m afronden en jullie hadden toegezegd dat ik mijn opleiding zo snel of zo langzaam mag doen als ik wil. Overging heb al een bevestiging van de twee examens ontvangen en op 21 september hebben jullie een brief gestuurd waarin staat dat de examens op mijn verzoek zijn geannuleerd. Ik heb nooit deze examens geannuleerd dus als ik me niet vergist ik dit valsheid in geschrifte. Ik verwacht van jullie dat jullie dit recht zet. En mij gewoon mijn examens laat doen. En jullie niet zonder een gegronde reden mijn examen annuleren. mijn klantnummer is 82119554

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Justine, Zoals eerder aangegeven kan ik hierin niets voor je betekenen. Het is wettelijk vastgelegd dat je de examens pas qua tijd op de helft van je opleiding mag maken. Aan deze wettelijke regel kan ik niets veranderen. Aangezien je nu vraagt om een geldelijke compensatie zal ik je klacht uitzetten bij onze klachtenunit. Zij zullen je klacht zorgvuldig behandelen en je per e-mail op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Just1987

1 maand geleden - De wettelijke regels moet duidelijk gecommuniceerd worden. Jullie hebben mij voorgelogen. En ik wil niet dat jij deze klacht als opgelost aanmerkt, terwijl wij niet tot een oplossing zijn gekomen.

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Justine, Zoals vermeld hebben wij de kwestie doorgezet naar onze klachtenunit. Zij nemen jouw bericht in behandeling en verdere communicatie zal dan ook via deze afdeling verlopen en niet meer via de afdeling webcare. Om deze reden hebben wij het bericht gesloten. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Dany

Reactie van de melder van de klacht Just1987

1 maand geleden - Geachte Loi, Ik heb zojuist een mail van de klachtenunit ontvangen. Ik ben blij dat mijn klacht serieus is genomen. En ik ga akkoord met het aangeboden compensatie. Bij deze is deze klacht met voldoening opgelost. Mvt, Justine Paulina

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 12 oktober 2016 om 17:00 geantwoord

Beste Justine,

Fijn om te horen dat de klachtenunit je klacht naar behoren heeft kunnen oplossen.

Ik wil je alvast veel succes wensen met je BPV en ik heb zojuist gezien dat de examens Rekenen en Nederlands met datum in 2017 inmiddels op de Campus staan. Je kunt je dus nu al aanmelden.

Patricia
Namens LOI Webcare