Klacht: Geen diensten geleverd

Brahim Medina op 31 augustus 2023 over StudentsPlus in de categorie Opleiding

Studentsplus heeft mij een factuur van €220 gerekend terwijl Ik geen gebruik heb gemaakt van hun diensten .

Er wordt heel sluw een overeenkomst bij het aanmelden gesloten op de website. Terwijl je in de veronderstelling bent dat je vrijblijvend een pakket aanvraagt net zoals alle andere websites die ik heb bezocht dat doen.

Ipv dat ze begrip tonen voor de situatie houden ze je strikt aan de overeenkomst en sturen ze zelfs incasso op je af.

Ik heb deze bijlessen voor mijn dochter aangevraagd. Ze geven aan dat er contact is geweest tussen de bijlesgever en mijn dochter. Tot op heden is niet bekendgemaakt hoe en waar dit contact dan heeft plaatsgevonden.

Als studensplus de factuur annuleert en dat ze pas geld rekenen als iemand van hun diensten gebruik maakt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar StudentsPlus over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door StudentsPlus in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat StudentsPlus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

StudentsPlus

Heeft op 04 september 2023 om 09:32 geantwoord

Geachte heer Medina,

Na interne bespreking hebben we besloten de factuur te annuleren. Bij ons neem je een pakket met uren af vanaf het moment dat er een bijlesgever is gevonden. Dit was bij jullie het geval. Helaas is er daarna geen gebruik gemaakt van de ingekochte bijlesuren. Het gaat hierbij wel om een groot bedrag en we snappen dat dit wel vervelend voelt. We betreuren het dat er niet eerder een interne bespreking is geweest over deze factuur en dat er niet direct op een goede manier een afhandeling heeft plaatsgevonden. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Brahim Medina