Klacht: Student

op 05 september 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Geruime tijd geleden kreeg ik een email van zalando waarin stond dat zij studenten willen tegemoet komen in bestellingen door structureel 10% korting aan te bieden op producten. Je hoefde dan alleen je mail te wijzigen naar je studentenmail en dan zou je maandelijks een nieuwe code ontvangen per mail die je dan kunt gebruiken.

Toen ik mij hiervoor had aangemeld had ik 1 keer een email ontvangen met code. Daarna lange tijd niks. Ik trok aan de bel en kreeg netjes een tijdelijke code. Men zou hier direct werk van maken en het zou geregeld zijn.

Ik heb vervolgens al 5 keer opnieuw hierover moeten bellen en elke keer weer wordt mij hetzelfde beloofd maar er wordt niks mee gedaan. Vind het schandalig dat ik als klant zovaak voor het zelfde moet bellen. Ze doen heel duidelijk niks met feedback of service.

Hier werk van maken. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wordt tijd dat men bij zalando klanten serieus neemt en doet wat ze zeggen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adnaned