Klacht: Stroopwafels

op 11 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik geniet altijd van de stoopwafels van de Lidl maar deze week heb ik het pak teruggebracht omdat de wafels oud en droog smaakten, ik kreeg direct een nieuw pak met een andere houdbaarheids datum maar helaas ook deze zijn niet zoals ik gewend ben . Misschien zijn er meerdere klachten en is het productie proces niet goed gegaan. Ik koop voorlopig geen stroopwafels meer bij de Lidl.

Eerste pak THT 21-08-2017 het 2 de pak THT 28-08-2017 429.3 04:21:43

Gewenste Oplossing:

Aktie ondernemen naar de producent

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Lidl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lefawpoorts