Klacht: Elektricien geef geen factuur na betaling

FABIOBRITES op 23 februari 2022 over StroomprobleemKwijt.nl in de categorie Energieleveranciers

Ik heb op 9 februari contact genomen met een lokale elektricien via de website Stroomplobleemkwijt.nl, om een kortsluiting op te lossen bij mijn woning. Na een korte telefoon gesprek heeft de meneer mijn contact direct gestuurd naar zijn medewerker/elektricien met wie ik heb voor later in de dag afgesproken voor een spoed bezoek.

De probleem was helaas niet opgelost, de elektricien was er geen 30 minuten aanwezig en toen moet ik nog 338€ inclusief btw betalen. Dit gebeurt via tikkie die de elektricien aan zijn baas gevraagd heb (hij ging niet weg zonder het betaling voltooid was). De oplossing was een nieuwe groepenkast te laten installeren (mijne was niet op normen??) met en kost van rond 2000€. Ik heb natuurlijk de oplossing geweigerde en met een andere elektricien afgesproken (die ook inspecteur is) en hoor ik van hem dat de groepenkast oké is (ABB merk materiaal is het Mercedes van stroom in zijn mening). Maar ja, ik ga niet klachten over het service of wat ik voel (opgelicht).

Mijn klacht is heel simpel om op te lossen: ik wil mijn factuur van de 338€ die ik al heb betaald. Na 3 pogingen waar ik mijn factuur eist, krijg ik helaas geen reactie van de meneer of van de bedrijf Stroomprobleem Kwijt.

Ik wil mijn factuur van de betaalde 338€ incl.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over StroomprobleemKwijt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FABIOBRITES