Klacht: Stromingssensor voor 3e keer kapot

op 04 september 2017 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Ik heb sinds juni 2012 een Nefit Proline HR24/CW4. Binnen een jaar moest de stromingssensor vervangen worden. Toen nog garantie. In maart 2017 weer geen warm water. Hetzelfde euvel. Kosten 121,37 euro inclusief uurloon vervanging en btw. Nu is weer hetzelfde aan de hand. Druk is voldoende, verwarming doet het wel maar geen warm water.

Als Nefit de sensor kosteloos vervangt en er nu eindelijk een duurzame oplossing voor dit probleem komt. Ik ben niet de enige die hier over klaagt. Is blijkbaar een slecht onderdeel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nefit

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 07 september 2017 om 10:03 geantwoord

Geachte mevrouw Euverman,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat er wederom een reparatie aan uw cv-ketel plaats moest vinden. Uw installateur is echter uw aanspreekpunt voor klachten en/of reparaties zoals in de garantievoorwaarden die bij uw toestel zijn geleverd staat beschreven. Uw installateur heeft de mogelijkheid om onderdelen terug te sturen naar Nefit voor beoordeling. Als het onderdeel bij ons binnen is zal deze vergoed worden aan uw installateur. Wij adviseren u contact op te nemen met uw installateur om dit te bespreken. Mocht uw installateur hier nog vragen over hebben, dan kan hij uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geinformeerd.

Nefit Consumentenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door El17