Klacht: Strijkijzer

op 13 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op14-5-2013 strijkijzer GC8630/02 gekocht bij Philips myshop.
Op 6-1-2016 strijkijzer GC8630/02 aangeboden bij Philips myshop omdat er gloeiend heet water uit het apparaat blijft stromen.
29-1-2016 strijkijzer is gerepareerd. Kosten €109,23.
Op 4-4-2016 komt de klacht van 6-1-2016 weer terug.
Op 11-4-2016 komt het strijkijzer weer terug. Er is geen fout gevonden. Kosten €0,00.
Op 14-4-2016 strijkijzer weer weggebracht naar Philips myshop met dezelfde klacht als op 6-1-2016.
Op 6-5-2016 krijgen we bericht dat het apparaat gerepareerd kan worden voor €52,00
We besluiten het strijkijzer niet meer te laten repareren omdat er eerst geen fout gevonden is en even later wel fouten zijn gevonden. We eisen een fatsoenlijke oplossing.
Op 10-5-2016 doet de Philips myshop een voorstel:
1) Reparatiekosten €109,23 en strijkijzer retour aan ons.
2) Strijkijzer weer naar reparateur. Kosten zijn voor Philips myshop.
3) Nieuw strijkijzer type GC8650/80 (€239,00) met €90,00 bijbetaling, oude strijkijzer blijft bij Philips myshop.
We kiezen voor optie 3.
Thuis aangekomen proberen we het nieuwe apparaat uit. Strijkijzer maakt veel herrie maar verder niets. Geen stoom en wordt nagenoeg ook niet warm. Is al stuk, maar vlg. Philips myshop was het een nieuw apparaat. We gaan maar weer terug naar Philips myshop. Het kapotte strijkijzer wordt weer omgeruild. Nu voor een strijkijzer type GC9545/02.
Tot op heden blijft dit apparaat het doen.
Alle drie de apparaten zijn door mij bij u geregistreerd.

We hebben dus betaald €109,23 + €90,00 = €199,23
Overige kosten zijn 12 keer op en neer naar Philips myshop, is 12 keer 8 km is ook nog eens 96 km benzinekosten.
We hebben dus, het overjarige apparaat (2014), volledig betaald.
Een tegemoetkoming in onze kosten hadden wij zeer op prijs gesteld maar werd door de myshop niet nodig gevonden.

met vr. groet M. Dreverman

Als we de kosten €199,23 helemaal of gedeeltelijk terug krijgen en een tegemoetkoming in de benzinekosten.
Ik heb deze klacht ook kenbaar via 3 reviews voor de drie strijkijzers waarop ik een mailtje kreeg dat Philips geheel gehandeld heeft volgens de voorwaarden. Ook heb ik de klacht doorgegeven aan de klantenservice van Philips.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M. Dreverman