Klacht: streep door het scherm

op 18 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

er kwam plotesling een streep door het scherm waar na ik heb gebeld met samsung het advies was stuur u toestel maar op hij zit nog in de garantie klopt hij is pas 5 maanden oud ik stuur hem op met de 24 uur service dat kost 25 euro ik krijg vanmorgen een mail dat het onderdeel niet op voorraad is na veel gebel een 0900 numer kosten 7,50 euro krijg ik tehoren dat de schermen niet op voorraad zijn naar mijn vraag waneer komen ze binnen dat weten wij niet meneer kan dag wezen maar ook weken op de vraag kan ik mijn toestel terug krijgen was het andwoord nee dat terwijl ze al weten dat er geen schermen zijn resumerend 25 euro weg 7,50 bellen weg en mijn toestel weg ra ra waneer komt het terug
VOOR MIJ NOOIT GEEN SAMSUNG MEER KNOEIERS ZIJN HET

Als ik deze week mijn gerepareerde toestel turug krijg of een nieuwe
Want ook dit toestel is een samsug blunder

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht stoffel 1952.

1 maand geleden - Volgens Samsung worden wij van de week benaderd voor een nieuwe voorstel ik geloof ook niet in sinterklaas ik ben vandaag van het kasje na de muur gestuurd Door Samsung je loop tegen een muur aan ze doen gewoon wat ze zelf willen klant wat is dat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stoffel 1952.