Klacht: Strafport

op 05 april 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de kaart die ik van Postnl kreeg heb ik te weinig of niet gefrankeerd.
Ik zou het betreffende stuk kunnen zien via “postnl.nl/betalen” maar dat werkt niet

Gewenste Oplossing:

Ik wil eerst mijn fout zien en dan eventueel betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Port betalen