Klacht: Storting op eigen rekening

op 25 juni 2015 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon 10 kilometer van de ING en regelmatig als ik wil storten stuit ik op t geldtransportbedrijf, wat dan precies aan t werk is. Ik weet dat er ook bij de kas gestort kan worden, maar dat mag niet want het wachten duurt maar een paar minuutjes. Nou, een paar minuutjes is niet meer dan een half uur. Ik heb n.l. eerst even boodschappen gedaan, kom terug en natuurlijk duurt t dan nog ongeveer 10 minuutjes. Jaja, lekker 24 graden en ijsjes bij mijn boodschappen. Daarom wilde ik ook storten voor mijn boodschappen. Vervolgens mag ik dan nog niet storten aan de kas, terwijl de man in kwestie mij zeker herkent van een half uur geleden. Waar is dan de klantvriendelijkheid? Moet ik morgen weer 20 kilometer rijden om even geld te storten?

Gewenste Oplossing:

Dat ik wel gewoon bij de kas kan storten op het moment dat het geldtransportbedrijf aan het werk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

5 jaren geleden - Hoi Maxine,wat een vervelende ervaring. Excuus hiervoor. Kun je aangeven op welk kantoor je bent geweest? Dan geef ik je klacht door. Verder wil ik je graag een vergoeding van 10 euro voor de reiskosten aanbieden. Vind je dit een oplossing?Groet,Franke ING Webcare www.ing.nl/webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 30 juni 2015 om 08:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Maxine,

Wat een vervelende ervaring. Excuus hiervoor. Kun je aangeven op welk kantoor je bent geweest? Dan geef ik je klacht door. Verder wil ik je graag een vergoeding van 10 euro voor de reiskosten aanbieden. Vind je dit een oplossing? Zo ja, kun je contact met ons opnemen via Twitter of Facebook. Dan help ik je daar verder.

Groet,

Deniz
ING Webcare
https://www.ing.nl/webcare

Reactie van de melder van de klacht Maxien77

5 jaren geleden - Super dat de klacht zo spoedig behandeld wordt. Echter prefereer ik verdere afhandeling per mail. Graag hoor ik nog van u. Vriendelijke groeten Maxine van Zuijdam

Bericht van ING

5 jaren geleden - Hoi Maxime,Ik kan je niet mailen helaas. Ik kan je verder helpen via social media :). Mocht je liever per mail geholpen willen worden, dan kun je even een mailtje sturen naar: [email protected] Dan helpt mijn collega je verder.Groet,Deniz ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Maxien77