Klacht: Storten geld

S_T op 27 december 2019 over ING in de categorie Banken

Op 21 dec heb ik om 14:21 €1000 gestort op mijn rekening. Tijdens hey storten ging het mis en kreeg ik een bon Met daarop
Storting €0.-
Medewerker erbij geroepen die kon niks voor me betekenen omdat het zaterdag was??? Moest maandag terug komen. Wij weer bellen Met ing en maandag terug. Ze konden me nog steeds niks vertellen!
Het is nu 27 dec en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening.

1000€ nu op mijn rekening

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Goedemorgen S_T, Wat jammer dat er een storing is opgetreden tijdens de storting. En balen dat wij jou afgelopen maandag nog niet hebben kunnen helpen! Excuses daarvoor! Gaat het om een storting bij een Onbemande Stortautomaat? En heeft mijn collega van het Kantoor inmiddels een onderzoek voor je opgestart? Dit is namelijk de enige manier om een onderzoek op te starten. Op de uitkomst kan ik niet vooruit lopen. Mocht het onderzoek nog niet gestart zijn, dan zou ik je willen vragen alsnog langs te komen op dit Kantoor zodat mijn collega het onderzoek kan starten. Hopelijk ontvang je het geld snel op je rekening. Met vriendelijke groet, ING Webcare Femke

Reactie van de melder van de klacht S_T

1 jaar geleden - Hoi Femke, Het onderzoek is gestart maar ik vind het onacceptabel dat dit 10 dagen moet duren! Vanuit ing heb ik verder ook geen reactie ontvangen via mail of wat dan ook. Niet bepaald klantvriendelijk dus. Wanneer een automaat niet naar behoren werkt zou je mogen verwachten dat hij het geld meteen terug geeft. Nu is her spoorloos. Ik vind dit echt onacceptabel, hoe gaat ing mij compenseren? Ondertussen zit ik zonder mijn geld.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 27 december 2019 om 19:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door S_T