Klacht: Stort geen geld terug

op 27 mei 2020 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Corendon heeft mijn reis geannuleerd en daar bij een annulerings factuur gevoegd waarop niet bedrag staat wat ik van Corendon te goed heb. Heb hier om gevraagd via mail en telefonisch maar er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is in het systeem. Bijzonder omdat in de mail bij de FACTUUR staat dat er bedragen in staan ???? Ik wil mijn volledig betaalde reissom terug gestort krijgen. Een mail verstuurd met dat ik wil dat Corendon zich houden aan de wettelijke richtlijnen van annuleren, dat is mijn geld terug. In de zelfde mail aangegeven dat Vouchers niet conform de richtlijnenen zijn. Corendon weigeren mijn geld terug te storten en reageren niet op de punten die ik benoemd heb over de vouchers. De reissom is een behoorlijk hoog bedrag dat ik zelf nu goed kan gebruiken. Het blijft mijn geld .

Als ik mijn geld op kort termijn terug gestort ga krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr I.K. Koopmans