Klacht: Storingen

op 19 juni 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Ik heb eind februari een storing gemeld. Op 13 maart is er een monteur langs geweest. Die kon niets doen omdat het een meervoudige storing was. Nu kregen we in de hele wijk een stroomstoring op 22 maart (omdat iemand de storing probeerde te repareren). Nu is dat na ongeveer 8 uur weer opgelost maar de storing niet. Nu is er op 6 juni iemand langs geweest. Maar nu zegt Stedin dat ze het binnen een maand na de laatste storing mogelijk eventueel oplossen.

Als de storing is opgelost.
Ik en de rest van de wijk de compensatie krijg vanwege de stroomstoring zoals beloofd. Maar hun verwerkingstermijn is iets van 8 weken + dagen. Of soms 4 weken + 3 dagen. Graag zou ik zien dat deze procedure binnen 14 dagen uitgevoerd kan worden in toekomst.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stedin over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Stedin

3 dagen geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog wacht op de oplossing van de tariefstoring op uw adres en de uitkering van de compensatie voor de storing in maart. Wij begrijpen dat u graag duidelijkheid wilt over deze zaken. Daarom hebben wij navraag gedaan bij de twee verantwoordelijke afdelingen. Zodra wij van hen een antwoord ontvangen, zullen wij u dit laten weten. Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nicole Stedin

Alle klachten die gemeld zijn door 1@taktc.nl