Klacht: Storing t.v.

op 20 december 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

sinds 1 week geen t.v.ontvangst, melding op t.v. : geen signaal, controleer antennekabel. Electrozaak constateert defecte coaxaansluiting uit het modem. Inkomend signaal is wel goed. Direct gemeld bij Fiber Nederland. Adviezen die we krijgen zijn waardeloos, ook beloftes worden niet nagekomen. Laatste advies (maandag j.l.) vervang coaxkabel. Mijn vraag is wie moet dat doen?
De electrozaak mag dat niet doen,zeggen ze daar. Weer gebeld naar Fiber. Wrs, worden we teruggebeld, maar….. beloftes kunnen ze niet doen?!

Monteur Fiber Nederland moet m.i. komen om de aansluiting te repareren

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 28 december 2017 om 13:02 geantwoord

Geachte heer Van Holten,

Bedankt voor uw bericht. De coax kabel kunt u zelf vervangen, deze kabel ondersteunen wij niet. U kunt met de coax kabel naar een electrozaak gaan en vragen of ze dezelfde kabel hebben en deze kabel kunt u aanschraffen. Indien u nog vragen heeft horen wij dat graag.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Fiber Nederland

Heeft op 28 december 2017 om 14:22 geantwoord

Inmiddels zijn er 2 monteurs geweest van 2 verschillende zaken. HET LIGT NIET AAN DE COAXKABEL!!! Opgelost is het allerminst. Vanaf 12 dec. geen t.v kunnen kijken. De betaling gestorneerd, i.v.m niet geleverde diensten. In afwachting van uw reactie, T.G van Holten-Baerends

Alle klachten die gemeld zijn door Baerends