Klacht: Storing systeem

op 29 mei 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb enkele weken geleden een boxspring besteld. Ik kreeg netjes een sms bericht
Dat mijn bestelling binnen was. Ik heb een aanhanger moeten huren om de boxspring op te halen. Vervolgens kom ik bij de leenbakker Eindhoven ruysdaelbaan aan. Word er doodleuk gezegd we hebben storing u kunt uw bestelling niet meenemen. Ik vind dit zeer kwalijk omdat ik kosten voor de aanhanger heb moeten maken die ik nu dubbel uit mijn eigen zak moet betalen. Leenbakker compenseert hier niet eens in schandalig!!!! Ondanks dat het hun fout is. Daarbij hebben ze ook een voetbank besteld op de bestelbon ondanks dat ik heb gezegd dat ik die later wel een keer zou bestellen. Nu moet ik ook voor de kosten van de voetbank opdraaien.

Dat de kosten voor dubbele aanhanger vergoedt word door het van de prijs van de boxspring te verrekenen. Kosten van de aanhanger zijn 60 euro. Voor de 1 e keer ben ik voor niks gereden en nu moet ik terug om de be op te halen zodra er geen storing is. Daarbij vind ik dat de voetbank onterecht besteld is ondanks mijn aangeven dat ik m nog niet wilde bestellen. Ik vind dat leenbakker zelf een oplossing hiervoor mag vinden

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmine01