Klacht: Storing Simpel

op 21 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 13 juli is mijn T-mobile nummer overgezet op een nieuw Simpel abonnement. Sindsdien kan ik niet bellen, sms-en, etc en kan ik ook niet gebeld worden, ets.

Nu meerdere malen gebeld, maar krijg te horen dat ze niet weten of het een dag, week of zelfs langer kan duren en dat mijn belminuten ook niet mee gaan naar de volgende maand….die ik door Simpel niet kan gebruiken!!!

Ik heb nu een een pre-paid kaart moeten kopen en beltegoed…wat helemaal niet de bedoeling was.

Weer gebruik kunnen maken van mijn nummer en belminuten naar rato laten ingaan op het moment dat mijn nummer het doet plus ter compensatie van de gekochte prepaid kaart en beltegoed een maand geen abonnementskosten betalen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:38 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hvastudent