Klacht: Storing Simpel

op 21 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 13 juli is mijn T-mobile nummer overgezet op een nieuw Simpel abonnement. Sindsdien kan ik niet bellen, sms-en, etc en kan ik ook niet gebeld worden, ets.

Nu meerdere malen gebeld, maar krijg te horen dat ze niet weten of het een dag, week of zelfs langer kan duren en dat mijn belminuten ook niet mee gaan naar de volgende maand….die ik door Simpel niet kan gebruiken!!!

Ik heb nu een een pre-paid kaart moeten kopen en beltegoed…wat helemaal niet de bedoeling was.

Gewenste Oplossing:

Weer gebruik kunnen maken van mijn nummer en belminuten naar rato laten ingaan op het moment dat mijn nummer het doet plus ter compensatie van de gekochte prepaid kaart en beltegoed een maand geen abonnementskosten betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hvastudent