Klacht: Storing Simpel

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ls.
Per 3 juli is mijn nieuwe Simpel abonnement ingegaan. Vanaf dat moment kan ik gebeld worden, gesmst worden, maar that’s it!
Ik kan niet meer bellen, smsen en gebruik maken van internet.
Inmiddels verschillende keren contact opgenomen met de klantenservice van Simpel. Hoewel keurig te woord gestaan, heeft dit vooralsnog geen oplossing tot gevolg gehad. Zeker als nieuwe abonnee had ik een concrete oplossing op korte termijn op z’n plaats gevonden.
Wel met veel poeha adverteren, niet voldoen aan je verplichtingen en service.
Schandalig!

Oplossing? Per direct gebruik kunnen maken van mijn abonnement en op z'n minst een excuus in de vorm van compensatie voor het moeten gebruiken van een ander nummer en niet kunnen gebruiken van het afgesloten abonnement

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:25 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JPLindner