Klacht: Storing Simpel

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ls.
Per 3 juli is mijn nieuwe Simpel abonnement ingegaan. Vanaf dat moment kan ik gebeld worden, gesmst worden, maar that’s it!
Ik kan niet meer bellen, smsen en gebruik maken van internet.
Inmiddels verschillende keren contact opgenomen met de klantenservice van Simpel. Hoewel keurig te woord gestaan, heeft dit vooralsnog geen oplossing tot gevolg gehad. Zeker als nieuwe abonnee had ik een concrete oplossing op korte termijn op z’n plaats gevonden.
Wel met veel poeha adverteren, niet voldoen aan je verplichtingen en service.
Schandalig!

Gewenste Oplossing:

Oplossing? Per direct gebruik kunnen maken van mijn abonnement en op z'n minst een excuus in de vorm van compensatie voor het moeten gebruiken van een ander nummer en niet kunnen gebruiken van het afgesloten abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JPLindner