Klacht: Storing oplossen

op 10 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Geen warm.water en geen verwarming. Kunnen pas morgen.middag komen. Niet acceptabel, 6 persoonshuishouden. Betaal.me blauw en.als.je ze nodig hebt komen ze niet. Morgen tot 12 uur is er iemand, daarna moeten we werken. OnMogelijk bij Feenstra. Huur nooit meer een ketel bij hen.

Als.men begrip toont en alles probeert m het toch in time te regelen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 15 december 2017 om 13:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Meerwaldt,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij intern het een en ander nagekeken en kunnen wij u als volgt berichten.

Voor het melden van storingen zijn wij 24/7 telefonisch bereikbaar. Op zondag 10 december jl. heeft u omstreeks 19:15 uur een melding gedaan omtrent de storing aan uw cv ketel. Wegens drukte was het niet meer mogelijk een monteur langs te laten komen in de avond. De volgende middag heeft u rond 14:30 uur nogmaals contact opgenomen en is er een afspraak ingepland op dinsdag 12 december. De monteur was rond 12:15 uur bij u aanwezig en heeft gelukkig de storing kunnen oplossen.

Bij deze bieden wij onze welgemeende excuses aan voor het geleden ongemak. Wij verzekeren u dat wij iedere vorm van feedback gebruiken ter verbetering en continuering van de dienstverlening.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Heeft op 15 december 2017 om 23:04 geantwoord

De volgende middag hadden ik geen contact opgenomen, maar feestra belde mij dat de afspraak niet kon doorgaan op.maandag en ze dinsdag pas konden komen. Dus zaten wel nog een dag in de kou en zonder warm.water.

Alle klachten die gemeld zijn door Ocmer1234