Klacht: Storing ophalen product niet opgelost

fam. J.B. op 07 september 2021 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb op 14-08-2021 het product Zeeland Voordeel besteld i.v.m. met het gebruik van OV door mijn zoon vanwege school. Alles gedaan volgens de instructies. Echter is er een hardnekkig probleem met het ophalen van het product bij het oplaadpunt. Volgens het MijnConnexxion-portaal staat het gewoon gereed. En zou het dus opgehaald kunnen worden. Maar het is bij het oplaadpunt niet te zien en kan dus niet op de OV-chipkaart worden gezet. Hierover ben ik nu al vijf dagen aan het bellen met de klantenservice van Connexxion. Het enige antwoord dat ik steeds krijg is dat ik op een lijst ben gezet en dat de ICT-afdeling hier t.z.t. naar zal kijken. Hoe lang dit gaat duren kan men niet zeggen. Op mijn vraag of er een urgentiegeval van gemaakt kan worden wil men niet ingaan. Dat schijnt niet mogelijk te zijn. Maar als ik ergens onderaan een lijst wordt gezet maak ik me weinig illusies. Dit kan wel weken duren. Ik vind dit werkelijk nergens op lijken. Zoiets moet toch in maximaal 1 á 2 dagen op te lossen zijn? Nu ben ik er al bijna een week mee bezig! Dit is totaal geen service. Ondertussen zijn we nu aangewezen is op het normale reizen via de OV-chipkaart buitenom een abonnement, wat dus fors meer geld kost. Ik wil gewoon dat dit probleem met urgentie opgepakt wordt en binnen uiterlijk 1 á 2 dagen opgelost is. Maar ik loop tegen een muur. Ik kom geen steek verder met de klantenservice. Hierover ben ik buitengewoon gefrustreerd!

Ik zou tevreden zijn al ik uiterlijk morgen (8-9-21) te horen zou krijgen dat het probleem met urgentie opgelost is door de ICT-afdeling. En dat het product opgehaald kan worden. Lijkt mij vrij normaal dat dit binnen dit termijn opgelost wordt. Het lijkt nergens op dat ik hier al vijf dagen mee bezig ben. Dat raakt kant nog wal.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fam. J.B.