Klacht: Storing op storing

op 19 september 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Vandaag zijn wij voor de verjaardag van mijn zoon in de Efteling. Die is vandaag 5 geworden. Wij komen van ver. Daar wij ook een baby bij ons hebben moeten we afzonderlijk van elkaar in de attracties . Wij staan inmiddels al 3 uur te wachten bij symbolica met inmiddels erg vervelende kinderen. Als klap op de vuurpijl is na de zoveelste storing er er wederom een storing terwijl wij in de attractie zitten en vervolgens kunnen we er niet uit en zit de deur op slot. U begrijp dat dit uitermate teleurstellend is op een gezellig dagje uit met ons gezin en familie. Zeker omdat wij niet vaak komen en wij erg veel geld betaald hebben totaal met 10 man. Wellicht kunt u ons tegemoet komen en zorgen dat wij kosteloos de verjaardag van mijn zoon een andere keer kunnen overdoen. Want dit is niet leuk.
Klachten kunnen altijd voorkomen maar dit is storing op storing.
Inmiddels ook de Baron en bob in storing.

Deze teleurstellende dag kosteloos overdoen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poldersate