Klacht: Storing niet op te lossen, te weinig vergoeding en moet kosten betalen

Eve11 op 23 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na 11 maanden storing aan tv, meer dan 20x telefonisch contact, 3x Tele2 monteur en 1x KPN monteur aan huis gekregen, bericht van Tele2 monteur dat hoofdkantoor had aangegeven er niks aan te kunnen veranderen en dat ik kostenloos van contract af mag zien. Mede door deze toezegging overstap naar duurdere provider geregeld en krijg nu (na 3x vergoedingsaanvraag indienen) enkel voor 11 maanden (eerst 8 maanden, maar na bellen wordt dat nu 11) tv basis €9 per maand vergoed. Afkoopsom (ook nog foutief berekend met einddatum contract) krijg ik niet vergoed, daar nu al 3x contact over gehad en nu wederom klacht via juiste kanaal ingediend.

Bij een nette vergoeding voor 11 maanden storing, telefoonkosten en irritatie, daarnaast de afkoopsom zoals door Tele2 medewerker telefonisch gemeld vergoeden + extra kosten die gemaakt zijn (o.a. incasso-kosten omdat ik afkoopfactuur niet wilde betalen tot het opgelost was).

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door