Klacht: Storing : mijnsimpel website en mobiel internet

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

It is impossible to use the mobile internet because of some incorrect APN settings since June 29th; Customer care is not answering any of their phones, they keep posting a message that there is an outage;
Mijnsimpel portal isn’t accessible since I forgot when: Sorry!

Momenteel is Mijn Simpel in onderhoud.

Daarom zijn we even niet bereikbaar.

This is the worst service ever!!! And when I finally managed to talk to someone from SALES (the sales number doesn’t cost 35c/call like customer service does) they told me to call the customer care because someone will pickup …eventually;
This is outrageous!

Gewenste Oplossing:

NONE;

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door myx4ever