Klacht: Storing : mijnsimpel website en mobiel internet

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

It is impossible to use the mobile internet because of some incorrect APN settings since June 29th; Customer care is not answering any of their phones, they keep posting a message that there is an outage;
Mijnsimpel portal isn’t accessible since I forgot when: Sorry!

Momenteel is Mijn Simpel in onderhoud.

Daarom zijn we even niet bereikbaar.

This is the worst service ever!!! And when I finally managed to talk to someone from SALES (the sales number doesn’t cost 35c/call like customer service does) they told me to call the customer care because someone will pickup …eventually;
This is outrageous!

NONE;