Klacht: Storing blijft !!

op 17 maart 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Er is afgelopen Maandag en Donderdag iemand geweest van u voor de foutmelding e036 van en remea ketel.Nu doet hij het weer niet!!! Ik heb gebeld en ze wisten niet hoelaat de monteur vandaag kan komen. Kan dus weer de hele dag wachten 3 maal in een week. Vind het wel heel vreemd dat u monteurs niet de kennis hebben om dit in een keer op te lossen. Als hij het na vandaag nog niet fatsoenlijk doet hangen jullie maar een andere cv. Ik ben er klaar mee

Als de ketel het gewoon doet naar behoren of een andere ketel!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 21 maart 2017 om 12:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw J*****,

Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij u als volgt berichten.

Volgens onze administratie hebben wij op 13 maart jl. de eerste storingsmelding van u ontvangen. Wij hebben voor dezelfde dag een monteur aangestuurd voor het verhelpen van deze storing. Echter heeft dit niet geresulteerd tot het verhelpen van de storing, waarna de storing meerder keren is teruggekomen.

Op 17 maart hebben wij nogmaals onze monteur aangestuurd en die heeft geconcludeerd dat de printplaat vervangen dient te worden. Hier is een vervolgafspraak voor gemaakt en die heeft gisteren plaats gevonden.

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak en wij gaan er vanuit dat de storing hiermee verholpen is.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door yvesjanssen