Klacht: storing bij boeking, lange termijn terugstorten bedrag

op 09 juni 2021 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Op zondag 30 mei jl. ben ik slachtoffer geworden van een technische storing bij Expedia, met als gevolg een mislukte boeking. Ik was in de veronderstelling via Expedia een boeking te hebben gedaan voor een hotel in Malta, het gaat hier om een bedrag van € 475,11.

Nadat ik het geld had overgemaakt ontving ik geen bevestiging van Expedia dat alles goed was afgerond. In plaats daarvan zag ik op mijn mobiel een wit scherm met het woord ‘error’.

Op dat moment bekroop mij het vervelende gevoel dat ik hier wel eens mogelijk slachtoffer zou kunnen zijn van oplichting en digitale fraude.

Ik heb daarop gelijk contact gezocht met de Klantenservice van Expedia. De persoon die mij te woord stond, kon mij niet helpen, hij had geen idee wat er aan de hand was. Kon mij alleen adviseren een mail te sturen naar de financiele afdeling van Expedia (????!!!!). Hier was bepaald geen sprake van ‘klantenservice’.

U zult begrijpen dat ik op dat moment nogal teleurgesteld was en ook enigszins gepikeerd, ik zag mijn vakantie op dat moment al in het water vallen namelijk, ik had immers nog geen hotel om in te verblijven kunnen boeken.

Maandag 31 mei heb ik opnieuw gebeld met Expedia. Ik kreeg dit keer een dame aan de lijn die mij zeer goed te woord stond en naar mijn gevoel goed kon helpen.

In het gesprek gaf zij aan dat het bedrag van € 475,11 snel geretourneerd kon worden. Dit gaf mij weer hoop.

Ik heb daarna op woensdag 2 juni opnieuw gebeld naar Expedia en naar de status van mijn terug te boeken bedrag gevraagd. Helaas kreeg ik weer iemand aan de telefoon die totaal niet klantvriendelijk bleek te zijn, ik moest 14 dagen afwachten en hopelijk zou het bedrag dan retour komen naar mij,…hopelijk. Men had totaal geen idee. Ik ontving daarna nog een zeer onduidelijk en opnieuw totaal geen klantvriendelijke email waarin een en ander werd herhaald.

Ik ben slachtoffer door DE FOUT VAN EXPEDIA, zij geven doodleuk aan dat ik gewoon moet afwachten. EXPEDIA IS VERANTWOORDELIJK EN AANSPRAKELIJK VOOR DEZE FOUT. Ik ga absoluut niet akkoord met deze zeer slechte gang van zaken.

Ik verwacht van Expedia zo snel mogelijk een retourstorting van mijn bedrag ad. € 475,11. Mijn bankgegevens zijn bekend bij Expedia.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vrindsammie123