Klacht: storing 3-9-2016

op 06 september 2016 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

storing afgelopen zaterdag geen tv en internet en telefoon als gevolg van landelijk storing echter pas na half 4 haden weer tv en internet alleen nog steeds geen telefoon heel tijd moeite gedaan voor telefoon echt snapte zei ook niet wand modem reageerde wel maar hoorde niks kortom zondag ticket aan gemaakt maandag monteur werd dood leuk verteld dat geld ging kosten voor af door storing van hun volgens kpn zou op gelost zijn op band maar niks is echter waar pas maandag om 12:00 uur had ik telefoon ik vind dit zeer slecht en ik ben hier niet te spreken over en als dan beld en klaagtt er over dan wensen geen copersatie te bieden voor 1 dag geen internet en tv en 2 halve dag geen telefoon gelukkig hoefde in ik niets te betalen maar toch daarom klaag ik er over in vind compersatie wel op zijn plaats en niet de arogantie van zoveel uur dit en dat pfffffffffffff hun hebben storing hoef ik niet onder te leiden dat niet op gelost kregen schande

als fatsoenelijk compersatie woord geboden en schuld erkenen dan ben ik te vreden voor gang van zaken

ik wist niet ingangs datum vul maar wat in dat het moet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haagseharry