Klacht: Storing

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een defecte trein, wat tegenwoordig als normaal beschouwen kan worden. Reed er vanochtend geen trein tussen Cuijk en nijmegen. Mijn verwachting zou zijn dat ik op het aangegeven tijdstip op de juiste bestemming ben. Er is bijna geen een dag bij Arriva dat ik op het aangegeven tijdstip op de juiste bestemming ben. Er wordt vanuit Arriva geen duidelijke informatie gegeven aan alle reizigers wanneer er een probleem is. Als reiziger word je niks verteld. Meerdere treinen staan om het perron en verschillende treinen rijden klakkenloos weg. Vanochtend heb ik met -5 graden 1 uur op het perron in Boxmeer gestaan tot dat ik eindelijk in de goede trein zat naar huis (Venray). Er reed geen één trein richting Nijmegen en er werden geen extra bussen in gezet. Vele passagiers stonden met -5 in de kou, zonder concrete informatie. Ik vind dit niet normaal.

Gewenste Oplossing:

De dienstregeling moet kloppen. Als er dan een keer wat mis gaat, moet er zo snel mogelijk gehandeld worden. Er kunnen bussen ingezet worden en niet honderden mensen in de vrieskou laten staan zonder informatie. Machinisten moeten duidelijk omroepen wat er aan de hand is. Deze speakers zijn er niet voor niets.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Flbr,

Het klopt dat er vanochtend door een technische storing een tijdje geen treinverkeer mogelijk is geweest tussen Cuijk en Nijmegen. Ik heb ook meerdere klachten ontvangen dat de informatievoorziening op het station niet optimaal was. Ik stuur ook deze klacht intern door naar de regio zodat deze ter evaluatie meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat er in de toekomst correcte informatie op het station wordt gegeven.

Ik wil je overigens nog wijzen op deze: https://www.arriva.nl/limburg.htm?regioid=153857 regeling.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Flbr