Klacht: Storing

op 11 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 augustus 2017 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Anke,

Allereerst, excuses voor het ongemak die je die dag ervaren hebt. Normaliter zetten we bussen in als er een langere storing is. Ik weet niet op welk traject je dit hebt ervaren dus ik kan het niet voor je nakijken. Maar ik begrijp dat je vooral wil weten wat je moet doen om je kaartje te declareren.

Je kan hiervoor een restitutieverzoek indienen. Het is wel belangrijk dat je d??r wel vermeldt op welk traject je dit ervaren hebt en welke tijden dit dan waren.

Je mag het verzoek via deze pagina indienen: http://bit.ly/2uFLeFj

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anke Corpelijn