Klacht: terugbetaling

KillerProStan82 op 07 juni 2024 over store.steampowered.com in de categorie Internet Games

Mijn kinderen hebben op 5 mei 2024 en spel gekocht. Dit spel werkte niet goed op onze laptop en hierop is een refund aangevraagd. Binnen 14 dagen en ze hadden maar 47 minuten gespeeld dus voldeden aan de eisen van terugbetaling.
Netjes verzoek ingediend en mail ontvangen dat refund is aangevraagd. hierop verder geen reactie of mail ontvangen.
Nu een maand later toch maar weer informeren hoe het ermee staat.
Wederom refund aangevraagd krijg je doodleuk wel snel antwoord met de mededeling dat het langer dan 14 dagen is geleden dat je het spel hebt gekocht. Je probeert het nog eens met een uitleg en nummer toe te voegen maar de berichten gaan allemaal automatisch volgens mij en contact krijgen ho maar.
Weg €40 van de kinderen. hoe kan ik in contact komen met steam?

Als het aankoop bedrag terug wordt gestort op het account (KillerProStan82) zijn wij tevreden.

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over store.steampowered.com
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over store.steampowered.com

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over store.steampowered.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KillerProStan82