Klacht: Scam

Glenn H. op 07 mei 2023 over store.steampowered.com in de categorie Internet Games

Het is allemaal begonnen met een dame op steam met de naam TTV | ashliyahgaming door te zeggen dat ik zogezegd een bayonet van haar gekocht zou hebben op CS:GO maar dat ze het geld nooit ontvangen heeft. waardoor ze mij vervolgens gerapporteerd heeft op steam. Een medewerker van steam met de naam GORDON beweerde zogezegd dat ik een bedrag zou moeten betalen van €790 euro om te bewijzen dat ik geen scammer ben en- of dat mijn transactienummers niet overeen komen met die van een scammer. Net zoals deze medewerker met de naam GORDON ook beweerde dat ik onmiddelijk een refund zou krijgen van €790 op mijn rekening

Zijn laatste bericht aan mij was: TOMORROW CALL YOUR BANK AND TELL THEM YOU GOT SCAMMED AND YOU WANT TO STOP ALL THE PAYMENTS, SO THAT YOU WILL GET A REFUND, TELL THEM TO STOP ALL THE PAYMENTS, IM SORRY FOR THIS.

voor een student aan de Hogeschool die alles dan ook nog is zelf betaald is dit pijnlijk

Een terugbetaling van het bedrag van €790

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over store.steampowered.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over store.steampowered.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glenn H.