Klacht: Stopzetten achteraf betalen

op 31 augustus 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben al ruim dertig jaar klant van Wehkamp en altijd netjes op tijd betaald. Krijg ik tot mijn stomme verbazing een brief dat ik teveel retourneer en daarom kan ik niet meer kiezen voor achteraf betalen en ze me op,deze manier willen helpen om de juiste maat te bestelllen. Ik vind dit echt beledigend . Ik ben aan het lijnen en bestel de laatste tijd inderdaad 2maten omdat ik daar tussen in zit. Ik werd eerst bestookt met mails om maar te bestellen en krijg vanaf die brief 8 agustus helemaal niets meer. Ze willen me dus gewoon niet meer als klant. Zo gaat Wehkamp dus om met trouwe klanten. Schandalig! Nog geen waarschuwing vooraf !

Als ik geen standaardbrief krijg die iedereen krijgt en de situatie terug gedraaid word.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat je hier niet van op de hoogte was, hiervoor willen wij onze excuses aanbieden. Het afgelopen jaar heb je meer dan 80% van jouw bestellingen retour gestuurd. De kosten voor het verwerken van jouw retour artikelen staan niet in verhouding tot wat je behoudt. Dit proces is niet terug te draaien, enkel wanneer jij weer onder dit percentage komt is deze optie weer mogelijk.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Heckje