Klacht: Stopt niet

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Hallo Nino, Wij rijden met héél veel bussen door héél het land. Het zou dan ook wel handig zijn als je de volgende gegevens vermeld in een klacht: -Lijnnummer -Vertrekhalte + Plaatsnaam -Eindbestemming -Tijdstip van vertrek Groet, ^Zoë Team webcare

Reactie van de melder van de klacht Ninovr

10 maanden geleden - Het gaat hierom om de bus naar zoetermeer centrumwest, nummer 177. Heeft zonder te stoppen door gereden bij de halte oostweg aan de bleiswijkseweg om 16:53 nadat ik er al om 16:43 stond

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 22:28 geantwoord

Beste Ninovr,

Bedankt voor je reactie. Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus is doorgereden.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Ik wil je als tip meegeven om duidelijk kenbaar te maken dat je met de bus mee wil. Dit kun je doen door te zwaaien of je OV-chipkaart uit te steken.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren doordat de bus is doorgereden. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ninovr