Klacht: Stop

op 28 mei 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Wij drukte op de stop knop omdat wij uit wouden stappen bij de halte randveen in bus 25 nummer 1013 om 19:38
Maar omdat de bus chauffeur te druk bezig was met kletsen reed hij niet naar de stop plek en moesten mijn vriend mijn zoontje 2,5 nog in de wagen en ik 7 maanden zwanger uitstappen midden op de weg waar wij vervolgens de schuld van kregen terwijl wij hadden gedrukt deze man begon zelf te schreeuwen dat mijn vriend niet moest schreeuwen terwijl dat niet het geval was als hij gewoon had opgelet was er niks aan de hand geweest

Dat wij met respect worden behandeld en niet dat wij de schuld krijgen terwijl wij op de knop drukte een halte van te voren en hij niet op zat te letten en ons midden op de weg laat uitstappen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar [email protected]
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Allishaxx