Klacht: Stokbrood

Brigitte Schut op 21 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Goedendag, zondag 18.18 was ik in de winkel in Purmerend om verse stokbroden te kopen. Tot mijn verbazing waren alle witte stokbroden op de werd er geen vers stokbrood meer afgebakken terwijl het filiaal tot 20.00 uur open is. Medewerker gaf als reden dat de oven schoongemaakt moest worden. Als een winkel tot 20.00 uur open is, verwacht je ook dat je om 18.18 nog stokbrood kunt kopen of op z’n minst een medewerker moeite wilt doen in vers stokbrood af te bakken. Een schande is dit!
Ik heb zelf een snackbar gehad die om 20.00 uur sloot en om 19.55 konden klanten nog eten bestellen en moest er na sluitingstijd worden schoongemaakt.
Dit is een slechte zaak als er om 18.18 geen vers stokbrood is of gebakken mag worden. Gelukkig deed de Lidl dat nog wel zonder enige moeite.
Graag uw reactie hierop.
Mevr. Brigitte Schut

Stokbrood blijven bakken tot sluitingstijd, dit hoort namelijk bij het ondernemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte Schut