Klacht: Stofzuiger na 2 jaar en 2 dagen kapot

op 15 mei 2020 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onze stofzuiger een Mieke C3 is na 2 jaar en 2 dagen kapot gegaan. Terug na de expert Zwolle , daar hadden wij hem in mei 2018 gekocht. Zou een goede stofzuiger zijn. Gezien de prijs 241€ verwacht je wel wat.
De motor deed het bijna niet meer. Antwoordt van expert hoe vaak vervang je de filters? Ik zei de kleine elke zakbeurt en de hepa filter 1 x per jaar. Dat moet veel vaker was zijn antwoord. Onderhoud is alles. Ik weet heus wel met mijn 58 jaar hoe ik een stofzuiger moet gebruiken.heb dit nog nooit eerder gehad. Ook met goedkope merken niet.
Heb nu even een stofzuiger bij de Lidl (49,95€ ) gekocht, doet het goed.
mijn vertrouwen in Mieke en expert is gedaald naar 0
Gr Nicolien dlik

Niet

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Expert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Expert

Heeft op 18 mei 2020 om 10:19 geantwoord

Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de service van deze Expertwinkel en uw Miele stofzuiger. Om te weten wat de oorzaak is van het defect zal er eerst geconstateerd moeten worden wat de oorzaak is van het defect en of dit onder fabrieksgarantie valt. Vanuit de winkel kan men hier onderzoek naar laten doen en u aangeven wat de mogelijkheden zijn.
Expert Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke10