Klacht: Stofzuiger die heel slecht zuigt.

op 28 augustus 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

In januari van dit jaar hebben wij een philips power pro Eco gekocht.
(Power cyclone 5, A class)
Ik wilde heel graag een stofzuiger zonder stofzuigerzak. Dus ben ik uitvoerig reviews gaan lezen over stofzuigers zonder zak.
De philips stofzuiger kwam voor onze wensen het beste naar voren.
Na het eerste gebruik viel hij eigenlijk gelijk al tegen. Wanneer je achterom kijkt zie je nog van alles op de vloer liggen. Ik kijk nu altijd achterom en loop met de stofzuiger terug de overige kruimels op te zuigen. Stof en pluisjes zuigt hij nog wel maar wordt het iets zwaarder zoals bv een vlieg dan moet je de vlieg al op pakken en er in laten zuigen. We hebben een groot huis wat om de dag gezogen moet worden. Er zijn binnen geen huisdieren en ik gooi na elke keer stofzuigen de bak leeg en klop het filter uit.
Vanmorgen was de maat vol, ik moet 3x over het zelfde stukje en een nietje wat op de grond ligt gaat er niet in. (Ik had een filmpje gemaakt, maar is blijkbaar te groot om te uploaden)
Ik vind het enorm frustrerend, heb ik nu gewoon pech dat ik een slechte stofzuiger van de reeks heb gekocht, of vallen deze modellen sowieso tegen in de praktijk?

Met vriendelijke groet Martine

Wanneer ik een stofzuiger heb die naar behoren zuigt en waar ik niet een paar keer over dezelfde plek hoef.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bertold