Klacht: stofzuiger

op 24 april 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 26-04-2016 bij BCC Purmerend een stofzuiger gekocht merk Rowenta type RO6441 aankoopprijs euro 249,95 en daarbij gekocht serv. plus polis 2 + 3 jr premie a euro 39,95 ordernummer 201604-005102595 klantnummer 103215558. Een heel bedrag voor een stofzuiger met extra garantie maar dan hoop je ook de kopende 5 jaren zorgeloos van dit apparaat gebruik te maken. Onlangs stofzuigerslang weggebracht bij BCC Purmerend vanwege knik in slang. Van BCC te horen gekregen dat oplossen defect ongeveer 3 weken gaat duren en in bruikleen een stofzuiger mee gekregen van het merk Proline type vcbs700a, Dit is een hele kleine stofzuiger met korte draad, maakt veel lawaai en zuigt veel minder dan onze Rowenta stofzuiger. Wij zijn teleurgesteld in het feit dat ten eerste het zolang moet duren om een stofzuiger slang te vervangen en ten tweede in het feit dat we geen gelijkwaardige stofzuiger in bruikleen hebben mee gekregen. We hebben nog nooit zo veel betaald voor een stofzuiger betaald en we dachten met de serv. plus polis juist onbezorgd de stofzuiger te kunnen gebruiken. We hebben gebeld met BCC servicelijn maar dat bood geen soelaas. Een servicemedewerker welke getraind is in het afwimpelen van klanten en geen inlevingsvermogen heeft is naar onze mening low service en high prices.

wanneer stofzuigerslang heel snel gerepareerd retour wordt gezonden of wanneer we heel snel een gelijkwaardige stofzuiger in bruikleen krijgen.
En daarmee bedoel ik deze week nog!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 mei 2017 om 10:56 geantwoord

Beste Clementa en Ron,

Wanneer uw stofzuiger ter reparatie wordt ingeleverd, krijgt u een leen stofzuiger.
Dit zijn allemaal dezelfde types. Daarmee kunt u het ongemak van de tijd dat de stofzuiger weg is, overbruggen. Het is jammer genoeg niet mogelijk om een leen stofzuiger op specificaties mee te krijgen.
Vorige week heeft de slang op kunnen halen en is de reparatiecase gesloten.

Mieke
BCC