Klacht: Stoffige stoelen te erg voor woorden

op 02 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat 1 april in de sprinter van Gouda naar Amsterdam om 21.00 uur toestel 2629 en ik ging zitten in de sprinter, ik zag dat de stoffen stoelen heel stoffig waren en klopte op de stoelen, wat er toen gebeurde kan echt niet de stofwolken vlogen om hoog ik heb het bij diverse stoelen gedaan, maar overal vloog het stof om je oren, ik kreeg er gewoon jeuk van. Ik vind dit echt niet kunnen, ik betaal genoeg voor de trein, en iedereen om mij heen was ook verbouwerend dat het zo erg was. Ik hoop dat in de toekomst als ik weer die trein neem want ik neem vaker dit traject dat er wat aan gedaan wordt, ik begrijp dat je niet elke dag de stoffen stoelen kan stofzuigen, maar zo af toe moet dat toch gebeuren.Hopende op een goede afloop.

Ik zou tevreden zijn als de klacht onderhanden wordt genomen, en een tegemoetkoming wat de kosten van de treinreis.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Mike1990

6 maanden geleden - Ik kan het antwoord niet vinden