Klacht: Stof niet meer leverbaar

op 11 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijdje terug hebben wij vitrages bij jullie gekocht voor de woonkamer. Daarbij gaven wij aan dat we dezelfde vitrages ook voor achter in de woonkamer wilde, maar dat hier de breedte nog onduidelijk van was, vanwege een verbouwing. Onze vraag was of we die vitrages er beter wel meteen bij kondem bestellen omdat we anders misschien niet meer dezelfde erbij kregen. Dit was niet nodig omdat de stof standaard in het assortiment zat. Nu blijkt de stof dus uit het assortiment en zitten wij met de gebakken peren.

Gewenste Oplossing:

Als er mee gedacht wordt. Want nu zitten wij naar ons idee onterecht met dure kosten die niet na ons zin zijn. En anders met twee verschillende vitrages wat ook niet mooi lijkt. Een tegemoed koming van leen bakker lijkt me zeker op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy1990