Mijn Klacht:
Ben via correndon naar Turkije gegaan maar bij aankomst geopereerd moeten worden en 3 dagen in ziekenhuis gelegen . Heel veel kosten gehad en geen vakantie gehad want kon verder niks meer. Correndon gebeld of ze mij een stoel konden reserveren met veel beenruimte maar kreeg als antwoord tot ik dit zelf moest doen maar dit kost ook weer geld dus dit ook gezegd werd me gezegd tot ik anders familie dit ook kon laten regelen . Dit begrijp ik maar ik had al voor 200 euro aan bel kosten dus als ik dit ook nog moest regelen met familie hoeveel was ik dan wel weer niet kwijt. Belachelijk tot zo een maatschappij dit niet voor een klant kan regelen heb al geen vakantie want na de operatie moest ik ook nog medicijnen slikken en verder kon ik niks.plus mijn vrouw heeft ook niks gehad want is ook naar het ziekenhuis op en neer gegaan en in de stres gezeten.en wat ik ook nog gevraagd heb of ik nog een compensatie kreeg van hun werd mij gezegd tot ik dit moest regelen met de verzekering wat ook normaal is maar omdat ik een reisverzekering had en geen annuleringsverzekering kreeg ik die dagen in het ziekenhuis niet vergoed. Ik dacht tot daar een reisverzekering voor was en geen annuleringsverzekering want ben toch op reis gegaan en heb niet geannuleerd. Ik vind tot dit beter tegen de klanten gezegd moet worden. Dus weg vakantie en weg geld bedankt correndon.
Gewenste Oplossing:
Als ze voor mij en mijn vrouw een stoel met meer beenruimte regelen in het vliegtuig en een compensatie zou krijgen want heb totaal geen vakantie gehad en heel veel geld kwijt. Hoop tot ze toch nog iets doen